Czasowy powrót do nauki zdalnej.
Nowe zmiany obowiązujące od 22 marca do 11 kwietnia
Do 11 kwietnia uczniowie wszystkich klas szkoły podstawowej będą uczyli się zdalnie czyli będą realizowali wszystkie zajęcia z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Ponadto w tym okresie, dla dzieci z klas I-III szkoły podstawowej, których rodzice pracują w podmiotach leczniczych lub wykonują zadania publiczne w związku ze zwalczaniem COVID-19, szkoła będzie organizować opiekę świetlicową oraz zajęcia zdalne na terenie szkoły.
Warunkiem jest złożenie wniosku przez rodziców do szkoły za pośrednictwem poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
Co pozostaje bez zmian do 11 kwietnia
Placówki wychowania przedszkolnego (oddział przedszkolny i przedszkole) nadal pracują bez zmian, przy zachowaniu zasad reżimu sanitarnego.
Nadal będą organizowane uczniom klas ósmych konsultacje indywidualne lub w małych grupach według ustalonego harmonogramu
1. matematyka - wtorek, godz.14.55
2. język polski - środa, godz. 14.55
3. język angielski - czwartek, 14.15
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 18 marca 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
Harmonogram dowożenia od 16.03.2021 do 26.03.2021r.
Harmonogram zajęć stacjonarnych w klasach I-III w dniach 15.03.2021 - 26.03.2021r.
W związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną w województwie warmińsko-mazurskim klasy I-III Szkoły Podstawowej im. B. Linki w Dźwierzutach powracają do nauki zdalnej od 1 marca do 12 marca 2021r.
W trakcie nauki zdalnej obowiązują zasady przekazane uczniom w listopadzie 2020r.
Oddziały przedszkolne w ZSP w Dźwierzutach pracują bez zmian.
Zmianie ulega dowożenie.
Harmonogram dowożenia dzieci przedszkolnych w dn. 01.03.2021 - 12.03.2021r.
RANO (wyjazd z miejscowości)
I autobus
1. Nowe Kiejkuty- 7:32
2. Olszewki - 7.37
3. Linowo - 7:45
4. Szkoła Dźwierzuty - 7.50
5. Małszewko- 7.55
6. Budy - 7.57
7. Szkoła Dźwierzuty - 8.01
8. Targowo - Zazdrość - 8.05
7. Szkoła Dźwierzuty - 8.10
II autobus
1. Łupowo -7.40
2. Dąb - 7.43
3. Targowska Wola - 7.50
4. Szczepankowo - 8.00
5. Szkoła Dźwierzuty - 8.05
ODWÓZ (przyjazd do miejscowości)
I autobus
1. Nowe Kiejkuty- 14.06
2. Olszewki - 13.58
3. Linowo - 13.53
4. Szkoła Dźwierzuty - 13.46
5. Małszewko- 13.42
6. Budy - 13.40
8. Targowo - Zazdrość - 13.35
7. Szkoła Dźwierzuty - 13.30
II autobus
2. Dąb - 13.45
3. Targowska Wola - 13.35
4. Szczepankowo - 13.25
5. Szkoła Dźwierzuty - 13.20
Dyrekcja
ZSP w Dźwierzutach
Zmiana w dowożeniu od 22 stycznia 2021r. do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego
w Dźwierzutach
Rano odjazdy z miejscowości.
L.P. |
MIEJSCOWOŚĆ |
GODZINA PRZYJAZDU |
6. |
Nowe Kiejkuty |
7.25 |
7. |
Jabłonka |
7.30 |
8. |
Olszewki |
7.34 |
9. |
Dąbrowa |
7.39 |
10. |
Linowo |
7.44 |
11. |
Dźwierzuty |
7.50 |
Pozostałe miejscowości bez zmian.
Odwozy bez zmian.
Informacje Obiady / Regulamin / Zapisy (Informacja dotyczy tylko rodziców wykupujących prywatnie posiłki)
Szanowni Państwo,
Dnia 18.01.2021 r. Stołówka wznawia wydawanie posiłków dla uczniów z klas 1-3.
Zapisy na obiady odbywają się w stołówce (wymagany podpis opiekuna lub rodzica w stołówce). Osoby, które nie dopełnią tej formalności do 22.01, posiłki dzieciom nie będą wydawane.
Cena obiadu 7 zł/ stawka dzienna.
Płatności za styczeń do 22.01 – 70 zł (10dni)
Płatności za luty do 12.02 – 140 zł (20 dni)
Zwracamy się również z prośbą o pilne uregulowanie zaległości z poprzednich miesięcy.
Zwroty jeśli dziecka nie ma w szkole uznajemy tylko wtedy, jeżeli zostało nam to zgłoszone poprzedniego dnia roboczego , ze względu na dostawy i ponoszone koszta ( w weekendy stołówka jest nieczynna ). Można wysyłać SMS.
Posiłki przygotowujemy na miejscu , z najwyższej jakości produktów, współpracujemy z renomowanymi dostawcami oferującymi produkty najlepszej jakości.
Opłata za obiady jest równoznaczna z zaakceptowaniem powyższych zasad.
W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt.
Tel. 881 400 801.
Z poszanowaniem.
Jakub Jakubiak
Catering Jakubek
Komunikat z dnia 21.12.2020r.
Informuję, że w przerwie świątecznej tj. 28.12.2020r. - 31.12.2020r. oraz w okresie ferii szkolnych t.j. 04.01.2020r. - 15.01.2020r.) nie będzie dowożenia dzieci do Przedszkola Publicznego w Dźwierzutach.
Dyrektor ZSP w Dźwierzutach
Informuję, że zarządzeniem dyrektora ZSP w Dźwierzutach w dniu 24.12.2020r. Zespół Szkolno - Przedszkolny będzie zamknięty.
Dyrektor ZSP w Dźwierzutach
Zmiana dowożenia dzieci w wieku przedszkolnym (5 i 6 -latki) od 1 grudnia 2020r.
Rozkład jazdy - odjazd z:
1. Targowo - 7.30
2. Nowe Kiejkuty - 7.38
3. Olszewki - 7.43
4. Dźwierzuty kolonia- 7.45
5. Linowo - 7.50
6. Dźwierzuty- szkoła 7.56
7. Małszewko - 8.01
8. Budy - 8.03
9. Targowska Wola - 8.20
10. Dąb - 8.23
11.Dźwierzuty Kol. - 8.25
12.Dźwierzuty - szkoła 8.30
Przedszkole – odwóz
Targowo – 12.23
Dźwierzuty kol. (kier. Biskupiec)- 13.17
Dąb - 13.22
Targowska Wola – 13.27
Budy – 13.44
Dźwierzuty kol. (kier. Szczytno)- 13.54
Linowo – 13.58
Olszewki - 14.05
Nowe Kiejkuty – 14.10
Decyzja dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dźwierzutach w uzgodnieniu z organem prowadzącym - Wójtem Gminy Dźwierzuty i Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Szczytnie.
Szanowni Rodzice,
w związku z potwierdzonymi zachorowaniami na COVID -19 pracowników ZSP Dźwierzuty, informuję o zawieszeniu zajęć w Przedszkolu i oddziale przedszkolnym Szkoły Podstawowej im. Bogumiła Linki w Dźwierzutach do 20.11.2020r.(piątek).
Więcej informacji u nauczycieli wychowania przedszkolnego (wychowawców grup).
Informuję, że sekretariat ZSP w Dźwierzutach będzie nieczynny do 20.11.2020r. (włącznie).
Kontakt z dyrektorem szkoły (nauczyciel w zastępstwie - z p. Barbarą Moniką Gójską) tylko za pomocą dziennika LIBRUS lub poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ';document.getElementById('cloak48f96e8583606da2cc5e207d89b5da89').innerHTML += ''+addy_text48f96e8583606da2cc5e207d89b5da89+'<\/a>'; >
Życzę zdrowia.
Z poszanowaniem.
W zastępstwie dyrektora ZSP w Dźwierzutach- mgr Barbara Gójska
Decyzja dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Dźwierzutach w uzgodnieniu z organem prowadzącym - Wójtem Gminy Dźwierzuty p. Marianną Szydlik i SANEPIDem.
Szanowni Rodzice,
w związku z potwierdzonym zachorowaniem na COVID -19 nauczycielki przedszkola, informuję o zawieszeniu zajęć w Przedszkolu i oddziale przedszkolnym Szkoły Podstawowej im. Bogumiła Linki w Dźwierzutach do 15.11.2020r.(niedziela).
Więcej informacji u nauczycieli wychowania przedszkolnego (wychowawców grup).
Informuję, że sekretariat ZSP w Dźwierzutach będzie nieczynny do 16.11.2020r. (włącznie).
Kontakt z dyrektorem szkoły (kwarantanna - praca zdalna) tylko za pomocą poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Życzę zdrowia.
Z poszanowaniem.
Dyrektor ZSP w Dźwierzutach -Jolanta Lachowicz
Rozkład odwozu dzieci przedszkolnych we wtorek (10.11.2020r.) i w piątek (13.11.2020r.)
I- odwóz -odjazd spod szkoły 13.20
1.autobus
Budy - 13.25
Łupowo – Dąb - 13.35
2.autobus
Linowo - 13.30
II odwóz - odjazd spod szkoły 15.10
1. autobus
Kolonia Dźwierzuty (na Olszewkę) - 15.12
Olszewki - 15.16
Nowe Kiejkuty- 15.22
2. autobus
Targowo (Zazdrość) -15.33
Kolonia Dźwierzuty ( przed Szczepankowem)-15.17
Targowska Wola - 15.25
L.P. |
MIEJSCOWOŚĆ |
GODZINA PRZYJAZDU |
1. |
ŁUPOWO |
7.25 |
2. |
MAŁSZEWKO |
7.35 |
3. |
BUDY |
7.38 |
4. |
DŹWIERZUTY |
7.43 |
5. |
TARGOWSKA WOLA |
7.53 |
6 |
DŹWIERZUTY KOLONIA |
8.00 |
7. |
DŹWIERZUTY |
8.05 |
L.P. |
MIEJSCOWOŚĆ |
GODZINA PRZYJAZDU |
1. |
TARGOWO (ZAZDROŚĆ) |
8.00 |
2. |
DŹWIERZUTY |
8.05 |
L.P. |
MIEJSCOWOŚĆ |
GODZINA PRZYJAZDU |
1. |
NOWE KIEJKUTY |
7.00 |
2. |
OLSZEWKI |
7.05 |
3. |
LINOWO |
7.15 |
4. |
DŹWIERZUTY |
7.20 |
Rozpoczęcie Roku Szkolnego 2020/2021
Obowiązujące procedury w szkole.
Przedszkole Publiczne w Dźwierzutach
Przedszkole czynne od 1 września 2020r. w godz. 6.45 -15.45.
Bardzo prosimy Rodziców o zapoznanie się
z PROCEDURAMI BEZPIECZEŃSTWA W OKRESIE PANDEMII COVID-19
NA TERENIE Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dźwierzutach
Poranny dowóz uczniów w dniu 01 września zgodnie z wyżej podanym harmonogramem.
Odwozy 1 września 2020r. rozpoczną się o godz. 9.00.
Dyrektor ZSP w Dźwierzutach
Jolanta Lachowicz
Drodzy Rodzice, Uczniowie mamy jeszcze 24 miejsca na półkolonie w dodatkowym terminie - zajęcia z robotyki
i eksperymentów.
/ W załączeniu przesyłam materiały promocyjne, poniżej link do filmiku robotyka LEGO:
https://www.youtube.com/watch?v=Uj34r_8fzIM
Zapewniamy dowożenie.
1. Tygodniowe zajęcia pn - pt w godzinach 9.00-16.00 lub 8.00-15.00,
2. Warsztaty dla uczniów klas 1-8, poziom trudności i tematyka
dostosowana do wieku uczniów,
3. Praktyczne zajęcia polegające na przeprowadzaniu doświadczeń/
budowie robotów - nauka poprzez zabawę,
4. Zapewniony obiad oraz napoje dla uczestników,
5. Każdego dnia min. 1h przeznaczona na zabawę na świeżym powietrzu,
6. Półkolonie w salach szkolnych, nadzorowane przez Kuratorium Oświaty i
zgodne z zaleceniami Sanepidu:
- grupy max. 12 osobowe;
- dezynfekcja sprzętu zajęciowego po każdych zajęciach;
- dezynfekcja powierzchni; dotykowych (klamki, poręcze, uchwyty itp.)
po każdych zajęciach;
- zapewnienie płynów do odkażania dłoni dla uczestników zajęć i
opiekunów;
- wietrzenie sali przed, po i w trakcie zajęć.
Zgłoszenia telefoniczne do sekretariatu szkoły do dnia 03.07. 2020r.
896211216 lub 896210126
lub e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ';document.getElementById('cloak388e57482770f56b63c74f719eeecaf1').innerHTML += ''+addy_text388e57482770f56b63c74f719eeecaf1+'<\/a>'; >
Zgłaszając dziecko należy wypełnić kartę kwalifikacyjną i dokumenty projektowe (jeżeli wcześniej nie były wypełniane).
Zapraszamy.
Drodzy Uczniowie, Nauczyciele, Rodzice!
Kiedy spotkaliśmy się we wrześniu na uroczystej inauguracji roku szkolnego, który właśnie dobiega końca, w swoim przemówieniu wspomniałam Wam o tym, że zawsze dobrze jest wyznaczać sobie cele do zrealizowania, nawet jeśli z pozoru mogą one wydawać się zbyt ambitne. Starałam się Wam wówczas przekazać, że warto jest mieć marzenia, stawiać sobie wysoko poprzeczkę, podejmować próby i nie ustawać
w staraniach. Nawiązuję do tamtych słów, ponieważ uważam, że nie straciły one niczego ze swej aktualności, wręcz przeciwnie – dzisiaj, w dniu zakończenia roku szkolnego, wydają mi się one ważniejsze niż kiedykolwiek. Zwłaszcza, że przyszło nam żegnać się na odległość, gdyż z powodu pandemii COVID-19 nie możemy spotkać się w szkole na tradycyjnej uroczystości.
Pomyślcie przez chwilę o swoich postanowieniach. Co chcieliście osiągnąć, o czym marzyliście? Czy udało Wam się zrealizować wszystkie zamierzenia?
Chciałabym, aby Ci z Was, którzy odpowiedzieli na to pytanie przecząco, zastanowili się przez chwilę nad tym, dlaczego się nie udało. Co stanęło Wam na przeszkodzie? Jakie wyciągnęliście z tego wnioski na przyszłość? Czego się nauczyliście dzięki tej lekcji? Pamiętajcie o tym, że każdy z nas popełnia błędy, dzięki którym uczy się i zdobywa cenne doświadczenie. Wszelkie niepowodzenia w żaden sposób nie umniejszają Waszej wartości, dlatego nie powinny mieć one wpływu na to, co o sobie myślicie. Natomiast bardzo wiele mówią o tym, jak reagujecie na porażki, czy wyciągacie z nich wnioski i czy potraficie dzięki nim zmieniać się. To bardzo cenna umiejętność, która z całą pewnością przyda się Wam w życiu.
Wiem doskonale, że wszyscy ciężko pracowaliście, włożyliście dużo wysiłku i energii w to, aby znaleźć się w tym miejscu, w którym teraz jesteście. Wielu z Was udowodniło swoją systematycznością, sumiennością oraz wytrwałością, że zasługuje na nagrody i najwyższe wyróżnienia.
Drodzy Absolwenci! Wysyłamy Was w świat z wiedzą i umiejętnościami, które pozwolą Wam na dalsze odkrywanie siebie, swoich potrzeb i zdolności. Niech Nasza Szkoła na zawsze pozostanie w Waszej pamięci!
Szkoła to nie tylko budynek czy instytucja. Szkoła to przede wszystkim tworzący ją ludzie – pełni pasji, oddania i zaangażowania, pragnący, aby nauka była dla uczniów fascynującym poznawaniem świata, a nie trudnym obowiązkiem. Dziękuję wszystkim Nauczycielom, którzy w okresie kształcenia na odległość pokazali, że potrafią mierzyć się z trudnościami i zawsze są gotowi podejmować wyzwania w trosce o dobro swoich uczniów.
Dziękuję również Rodzicom, za ich życzliwość, współpracę oraz za pomoc i wsparcie, które okazują nam na każdym kroku.
Wszystkim Wam, drodzy Uczniowie, życzę wspaniałych wakacji, beztroskiego, ale bezpiecznego wypoczynku.
Dyrektor Zespołu Szkolno – Przedszkolnego
w Dźwierzutach – Jolanta Lachowicz
05.06.2020R.
PÓŁKOLONIE
Szanowni Rodzice!
Projekt pn. Akademia kompetencji w Szkole Podstawowej w Dźwierzutach jest realizowany w partnerstwie pomiędzy Fundacją Rozwoju Edukacji Małego Inżyniera i gminą Dźwierzuty.
W ramach tego projektu w czasie wakacji w Szkole Podstawowej w Dźwierzutach będą organizowane Półkolonie 2020 dla uczniów klas I - VIII.
Będą to półkolonie z robotyki i półkolonie z eksperymentów, których organizatorem jest Fundacja "Mały Inżynier".
Termin:
SP Dźwierzuty: 20.07-24.07.2020 (robotyka)
20.07-24.07.2020 (eksperymenty)
w godz.8.00 - 15.00 lub 9.00- 16.00.
Dla dzieci zapewniamy obiad i wodę.
Półkolonie dofinansowane z UE. UDZIAŁ BEZPŁATNY.
Będzie zorganizowane dowożenie.
,
Zapisy przyjmuje dyrektor szkoły:
telefonicznie - 896211216, 896210126,
poprzez dziennik elektroniczny,
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Więcej informacji znajdą Państwo w ulotce informacyjnej w załączniku .
Rodziców, którzy zgłoszą swoje dzieci na półkolonie prosimy o wypełnienie karty kwalifikacyjnej uczestnika półkolonii Mały Inżynier oraz dokumentów rekrutacyjnych(jeżeli wcześniej Rodzic takich dokumentów nie wypełniał).
Karta kwalifikacyjna na półkolonie.
Dokumenty rekrutacyjne do Projektu (w przypadku, gdy ktoś ich wcześniej nie wypełniał).
1 czerwca 2020r.
25 maja 2020r.
Procedury bezpieczeństwa na czas pandemii w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dźwierzutach
Zgłoszenie - oświadczenie rodziców/prawnych opiekunów
25 maja 2020r.
Szanowni Rodzice uczniów klas 1-3,
od 25 maja 2020 r. umożliwiamy udział uczniów klas 1-3 w zajęciach opiekuńczo–wychowawczych z elementami zajęć dydaktycznych w naszej szkole na zasadach zgodnych z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia i Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Czas zajęć opiekuńczo - wychowawczych: 8.00 -15.00
W związku z tym w nieprzekraczalnym terminie co najmniej dwóch dni przed planowanym posłaniem dziecka do szkoły do godziny 13.00 prosimy o telefoniczne przekazanie informacji o objęcie dzieci opieką na terenie szkoły.
Oświadczenia o zapoznaniu się z procedurami:
– będą dostępne w wersji papierowej w budynku szkoły
https://www.gov.pl/web/edukacja/wytyczne-gis-mz-i-men
Komunikat z dnia 18.05.2020r.
Od 25 maja 2020r. w Zespole Szkolno - Przedszkolnym będzie możliwość zorganizowania zajęć opiekuńczo-wychowawczych dla uczniów klas I-III.
Rodziców zainteresowanych zgłoszeniem dziecka na zajęcia opiekuńczo - wychowawcze prosimy o telefoniczne przekazanie informacji do sekretariatu szkoły do 20.05.2020r do godz.12.00. W okresie trwania zajęć opiekuńczo - wychowawczych nie będzie organizowane dowożenie.
Telefon do sekretariatu szkoły:
896211216
896210126
lub email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Komunikat z dnia 8 maja 2020r.
Informujemy, że z dniem 11 maja 2020r. przedszkole będzie otwarte w godz. 6.45 - 15.45.
W związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 wprowadza się
PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE PRZEDSZKOLA ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W DŹWIERZUTACH.
Komunikat z dnia 18 marca 2020r.
Szanowni Państwo Rodzice i Opiekunowie!
Zawieszenie zajęć w szkole w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego COVID -19 wymusiło zmianę techniki realizacji procesu dydaktycznego również w naszej szkole: z zajęć prowadzonych stacjonarnie w pomieszczeniach szkolnych na zajęcia prowadzone techniką „nauki na odległość”, tzw. zdalne nauczanie.
Zmiana techniki uczenia się i nauczania nie zwalnia ucznia z obowiązku szkolnego/obowiązku nauki, określonego w art. 35 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe.
Organizacja polega na tym, że nasi uczniowie będą uczestnikami procesu dydaktycznego poprzez dziennik elektroniczny LIBRUS . Każdy rodzic i uczeń otrzymał hasło dostępu do „wirtualnej klasy”, za pomocą którego będzie otrzymywał wszelkie materiały dydaktyczne, informacje oraz brał udział w lekcjach prowadzonych zdalnie.
Rejestracja w poszczególnych dniach i otwarcie wiadomości od nauczycieli jest potwierdzeniem obecności ucznia na zajęciach.
Wszelkie prace wykonywane przez ucznia odsyłane są drogą elektroniczną i podlegają ocenianiu.
Dyrektor szkoły informuje, że w celu realizacji obowiązków wynikających z § 1 pkt 5 Rozporządzenia MEN w sprawie szczegółowych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem i zwalczaniem COVID-19 z dnia 20 marca 2020 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 493), na indywidualne konto ucznia w dzienniku elektronicznym zostaną przekazane poniższe informacje:
Informuję, że pedagog szkolny pozostaje do dyspozycji uczniów i Państwa
w godzinach 9.00 – 13.00 w każdy dzień tygodnia.
Kontakt z pedagogiem:
Barbara Monika Gójska
Dziennik elektroniczny LIBRUS
Informuję, że psycholog szkolny pozostaje do dyspozycji uczniów i Państwa w godzinach 9.00 – 13.00 w każdy poniedziałek
i w godzinach 12.00 – 15.00 w każdy czwartek.
Kontakt z psychologiem:
Beata Gajak - dziennik elektroniczny LIBRUS
W szkole zorganizowano zdalną pomoc informatyka. W przypadku trudności z obsługą komputera lub potrzebą nabycia umiejętności obsługi programów lub aplikacji wykorzystywanych w procesie zdalnego nauczania zachęcamy rodziców i uczniów do indywidualnych konsultacji.
Kontakt z informatykiem:
Wyznaczam godziny pracy nauczycielom informatyki wg poniższego wykazu:
Poniedziałek – 12.00 – 13.00 - kontakt LIBRUS: nauczyciel Magdalena Kercher - Markowska
Czwartek - 12.30 – 13.30 – kontakt LIBRUS: nauczyciel Andrzej Pawłowski
Pracownicy administracji pełnią w szkole tylko pracę zdalną dyżury.
W sprawach pilnych kontakt drogą elektroniczną e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wszystkie szkolne obiekty są zamknięte dla osób postronnych (w tym - szkolne boiska, sala gimnastyczna).
W każdej sprawie można się kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kontakt z dyrektorem szkoły, Jolantą Lachowicz: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kontakt z nauczycielami uczącymi w klasie został przekazany poprzez e-dziennik.
Zwracam się do Państwa o dopilnowanie przestrzegania wszelkich zaleceń służb sanitarno-epidemiologicznych oraz wskazań Ministerstwa Edukacji Narodowej.
To na Państwu spoczywa odpowiedzialność za skuteczność realizacji zaleceń sanitarno-epidemiologicznych, a tym samym za bezpieczeństwo swoje i swoich dzieci, a Naszych Uczniów. Szczególnie proszę Państwa o dopilnowanie, by Wasze dzieci w czasie epidemii pozostały
w domu i nie kontaktowały się z innymi osobami. Wszelkie kontakty mogą Oni ograniczyć do Internetu lub innych środków komunikacji. Proszę również o wsparcie swoich dzieci. Służymy Państwu również pomocą i jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Podstawowym warunkiem skuteczności ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa jest rygorystyczne przestrzeganie zasad higieny osobistej. Konieczne jest również bieżące śledzenie komunikatów GIS, MZ i MEN o sytuacji epidemiologicznej w kraju oraz informacji przesyłanych przez dyrektora szkoły lub wychowawców. Wszelkie informacje o zagrożeniu koronawirusem oraz
o sposobach zapobiegania można znaleźć na stronie https://gis.gov.pl/Aktualnosci.
Z poważaniem
Dyrektor szkoły
Komunikat z dnia 18 marca 2020r.
Komunikat z dnia 17 marca 2020r.
Drodzy uczniowie klas V-VIII
Na Librusie otrzymaliście ankietę do wypełnienia do 20 marca 2020r..
Uczniowie , którzy nie pamiętają swojego loginu czy hasła proszę o kontakt z wychowawcą lub ze mną za pomocą messengera.
Rodzice i uczniowie kl.I - VIII.
Przypominam, że obecny czas to nie ferie.
Rodziców, uczniów proszę o kontakt z nauczycielami za pomocą tworzonych grup na Facebooku lub za pomocą Librusa.
Jolanta Lachowicz - dyrektor ZSP w Dźwierzutach
KOMUNIKAT Z DNIA 17 MARCA 2020r. w sprawie rekrutacji do przedszkola.
W związku z zamknięciem Szkoły zwracam się z prośbą do rodziców, którzy chcieliby jeszcze złożyć dokumenty rekrutacyjne do przedszkola, aby przesyłali wypełnione dokumenty na pocztę e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w postaci scanów dokumentów lub zdjęć, a oryginały dostarczyć w czasie, gdy szkoła będzie otwarta.
KOMUNIKAT Z DNIA 12 marca 2020r.
Zgodnie z decyzją Ministra Edukacji Narodowej wynikającą z konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa od 16 do 25 marca br. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Dźwierzutach będzie zamknięty.
Sprawy pilne w godz. 7.00 - 15.00 - kontakt e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub poprzez dziennik elektroniczny - LIBRUS (rodzice lub uczniowie).
KOMUNIKAT z dnia 11 marca 2020 r.
Zgodnie z decyzją Ministra Edukacji Narodowej wynikającą z konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa od 12 do 25 marca br. w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Dźwierzutach zostały odwołane wszystkie zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.
Wszystkie informacje dostępne są pod numerami telefonów ( 89 6211216, 89 6210126) w godzinach 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku.
Rodzicu,
Uczniu,
Jak się zabezpieczyć przed koronawirusem?
Osoby wracające z regionów zarażonych koronawirusem powinny powiadomić o tym telefonicznie stację sanitarno-epidemiologiczną lub zgłosić się do oddziału obserwacyjno-zakaźnego. Więcej informacji dotyczących koronawirusa na stronie: gov.pl/koronawirus
Podejrzewasz u siebie koronawirusa? Zadzwoń pod numer 800 190 590!
Bezpłatna infolinia NFZ jest czynna całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Wykwalifikowani konsultanci poinformują Cię, co zrobić, by otrzymać pomoc.
Departament Informacji i Promocji
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Zapraszamy Państwa na Front page na Facebooku. Dzięki polubieniu naszej strony nie ominie Państwa żadna ważna informacja.
Szanowni Państwo!
Już niebawem minie 50 lat odkąd patronem Szkoły Podstawowej w Dźwierzutach jest Bogumił Linka.
Rada Rodziców Szkoły Podstawowej im. Bogumiła Linki w Dźwierzutach pragnie wesprzeć społeczność szkolną w staraniach pozyskania środków na sztandar. Przygotowano „cegiełki” o wartości 10zł, 20zl i 50zł, które można zakupić w sekretariacie szkoły lub u pani Beaty Lipskiej - przewodniczącej Rady Rodziców.
Uroczystość związana z Ceremoniałem Sztandaru połączona jest niewątpliwie z wbijaniem gwoździ sztandarowych przez fundatorów sztandaru.
Fundatorem sztandaru może być każdy, kto dokona wpłaty na kwotę 350zł lub większą.
Zachęcamy Państwa do dokonywania wpłat na konto Rady Rodziców Szkoły Podstawowej im. Bogumiła Linki w Dźwierzutach
z dopiskiem "na sztandar". Osoby, które przekażą powyższą kwotę zostaną uhonorowane w trakcie Ceremoniału.
Numer konta bankowego:
Rady Rodziców przy Szkole Podstawowej im. Bogumiła Linki w Dźwierzutach
Bank Spółdzielczy w Szczytnie
Oddział Dźwierzuty
nr: 88 8838 1044 2007 0400 0143 0001
Serdecznie zapraszamy do wsparcia.
Dyrektor ZSP w Dźwierzutach
Rada Rodziców Szkoły Podstawowej im. Bogumiła Linki w Dźwierzutach
Godziny rozpoczęcia lekcji
1. 8:00 - 8:45
2. 8:50 - 9:35
3. 9:40 - 10:25
4. 10:40 - 11:25
5. 11:40 - 12:25
6. 12:30 - 13:15
7. 13:20 - 14:05
8. 14.10 - 14.55